fredag 27 februari 2009

Korttillverkning

Hade lite planer för dagen men huvudvärk satte stopp för allt. Har tagit det lugnt och pysslat lite när jag inte haft för ont. LillaSyster var här för att göra ett kort till en kompis som fyller år, och det hjälpte jag henne lite med.

Dessutom tänkte jag ju göra två julkort i månaden detta år. Det blev ett i januari, så jag borde alltså göra tre i februari för att jag ska ligga rätt till... Fixade ju ett för någon vecka sedan, så det var ju bara två kvar att göra innan helgen. Vet dock inte riktigt vad som hände - helt plötsligt hade jag inte bara gjort två julkort utan SJU...!!

Okej, de är kanske inte jätteavancerade. Och några stycken blev nog klara på ca fem minuter. Men jag har nu helt plötsligt gjort nio julkort detta år... Fortsätter jag i denna takt kommer jag kunna bada i julkort lagom till jul, eller så får jag kanske ta tag i det hela och ställa mig på hantverksmarknaden som hembygdsföreningen ute hos Mormor anordnar varje höst. Vet inte hur många år jag och Mamma planerat det...

Bilder kommer någon gång imorgon. Orkar inte krångla med det nu...

Kollade förresten bloggen förut. Det enda jag verkar göra just nu är kort... Ska nog plocka fram pärlor någon dag och göra lite smycken. Känns som om det var evigheter sedan!

Inga kommentarer: