torsdag 26 februari 2009

Glad... =)

Känner väl att mitt pysslande kan gå lite till överdrift ibland. Kanske inte pysslandet i sig, utan "ha-begäret" och shoppandet...

Såg världens finaste stämpel i en blogg - en bakgrundsstämpel med prickar från Hero Art. Så enkel och så tjusig! Eller ja... först kunde jag inte förstå den här tjejens glädje över att hon äntligen fått tag i stämpeln - för den såg ganska "vanlig" ut vid första anblicken. Men efter att ha sett hennes fina kort där stämpeln kommit till användning har jag bara blivit mer och mer förtjust.

"Vill oxå ha!!" tänkte jag - och började leta... Den fanns inte hos några av de webb-butiker jag känner till, jag testade även att googla och fick inga träffar i Sverige. Hittade den på tillverkarens hemsida i USA... och på något vis kände jag att där går nog gränsen! Okej om jag skickar efter saker från olika ställen i Sverige, men att importera från utlandet?! Nej!!

Så ni kan tänka er glädjen när jag igår kväll gick in på en av webb-butikerna som säljer Hero Art-stämplar för att maila dem och kolla om det är en stämpel de kommer ta in till sitt sortiment, och där under 'Nyheter' fanns den...

Den är beställd, och nu väntar jag - lite nervöst... - på en bekräftelse att den inte redan tagit slut. Så förhoppningsvis kan jag också göra prickiga kort! =)

Inga kommentarer: