lördag 3 januari 2009

Tillbringat lite tid på golvet...

Kom på att jag har en kompis som fyller år imorgon. Jag brukar skicka kort till henne, men i år har jag helt glömt bort det. Men postar jag det imorgon så borde det vara framme på måndag - bara en dag försent!

Har förstås inte lagt klart pusslet... så det var lite ont om pysselplats. Dock har jag stor golvyta... =) Så nu har jag suttit på golvet och klippt, stämplat, embossat och limmat.

Vit bakgrund, retropapper, stämplad och embossad grattisstämpel utklippt med mönstersax.

Jag använde ett av kuverten jag köpte på Ikeas julrea. Ville dock göra det lite finare, så jag stämplade med genomskinlig stämpeldyna, och embossade sedan med transparent embossingpulver. Blev helt okej... Dock klarade inte kuvertets klisterremsa värmen, så jag får nog använda vanligt lim för att klistra igen kuvertet, eller kanske sätta på någon fin stickers.



Nu gäller det att inte "förstöra" kuvertet allt för mycket genom att skriva fult...

Inga kommentarer: