fredag 30 januari 2009

Fortfarande sladdlös

Har beställt en ny sladd till datorn. Den skulle förhoppningsvis finnas i butiken på torsdagen - idag är det fredag och de har fortfarande inte hört av sig... Så nu hoppas jag att den kommer på måndag istället.

S lånade ut sin datasladd några dagar, men han behövde den själv i torsdags så nu har jag ingen sladd och får hushålla med datorn eftersom batteriet inte räcker så länge... Jag har nämnt det förut, och jag nämner det igen; oj vad databeroende jag har blivit...!! Så på ett sätt är det kanske bra att jag får klara mig utan datorn några dagar - för att försöka vänja mig av vid mitt beroende =)

Var en sväng på stan idag med Hanna och Veronika, och passade på att ta ut det sista på mina presentkort på Panduro. En stämpeldyna samt stickbeskrivning till stickringarna jag beställde i veckan. Ska fixa fram lite garn och sen testa något lätt. Kanske kan börja med en halsduk =)

Inga kommentarer: