fredag 12 december 2008

Pyssel inför julen

Nu är det inte så där jättelångt kvar till jul, och jag börjar känna att jag ligger lite efter i mitt julpysslande...

Föräldrarnas julklapp som jag nämnt tidigare har lagts undan för tillfället. Insåg att jag inte ens blir klar om jag sitter vaken hela nätterna fram till jul, så det kanske blir julklappen till 2009 istället.

Har fixat en liten julklapp till N som jag nästan är klar med. Sen var jag ute idag och köpte material till en julklapp som jag ska göra åt S, kom på en - enligt mig - väldigt bra idé... Dessutom har jag fått en idé om vad jag ska göra till Mormor.

Jag har även tänkt dekorera ett antal tändsticksaskar för att ha att ge bort under julen. Dessutom finns det några personer jag tänk göra smycken åt, och sen har jag några idéer till.

Senast tisdag ska julkorten vara postade, och dem är jag inte helt klar med heller...

I och för sig är det TOLV dagar kvar till jul, men varför är man alltid sent ute med det som ska göras?!?

Inga kommentarer: